söndag, juli 09, 2006

Back on track...

...efter några dagars frånvaro...semester ni vet... ;-)...varmt är det, svettigt är det, vet inte om jag tycker vädret är så där jämrans mycket att hurra för egentligen, är nog mer inne på att lagom är bäst...en vanlig hederlig svensk sommardag med lite blåst, lite regn, lite solsken, lite mulet... vill jag nog att det ska vara.
Skönt med luftkonditionering i bilen...säger jag bara!!!
Som vanligt, höll jag på att skriva, när man kommer hem och sätter på datorn så strular det förståss...och jag går igång å värsta gnället hörs å jag är inte ens från Örebro...men till slut ordnar det sig men hur? ...det har jag ingen aning om...det är mitt trådlösa nätverk och hur det fungerar ihop och hur det är kopplat vete bara gudarna...nä, men i alla fall min "datorhovleverantör" från Beko i Oxelösund...han har semester nu så det blir liksom kris om det strular!
Här ska snart komma bilder och kommentarer från våra semestertripper till Kolmården och Sundsvall.

Inga kommentarer: