lördag, juni 19, 2010

Lördag - 19 juni - 2010


SEMESTER!!! Firar med att äta lite gottigotti!
Det var igår fredag!


Premiär för jordgubbar idag lördag!
Jordgubbar, mjölk och socker plus en färsk fralla med ost är ju en smaksensation av stor dignitet!


Sen blev det ett besök på NK-villan som har en utställning om Sunlights fornstora dar.
Morbror Kalle står som nummer fyra från vänster från tjejen räknat - syns bättre på originalet.


Sunlight på den tiden det begav sig.


Bilder från "den gamla goda tiden".


Det här kommer ni väl ihåg?


Och det här?

Idag är det hotellverksamhet där.


Efter utställningen...


...en liten promenix!


Och sen en tur till Åstugan och fika!


Mmmmm....!


Å sen hem och lägga in bilderna...men va i helvete...en hårddisk pajat...phuuuu...svettigt...vilken tur att det bara var en hårddisk, jag har ju två som är speglade, vilket innebär att om en pajar så är den andra speglad med samma innehåll som den första... så nu kunde jag ladda över mina bilder till externa lagringen...åhhh mina bävrar, mina svalor, åh mina allt vad det nu var...!! Phuuuuu....

1 kommentar:

Mikael Sundberg sa...

Kul att se andra perspektiv från dig. Har nästan bara sett fågelbilder från dig :)